Ak prevádzkujete akýkoľvek web, vašim hlavným cieľom je určite čo najvyššia návštevnosť. Platí to naozaj pre všetkých. Nie je podstatné, či vaša webová stránka slúži na propagáciu produktov, alebo služieb ktoré predávate v kamennom obchode, alebo fungujete čisto na internete. Návštevnosť znamená zárobok, a preto by ste o nej mali mať čo najlepší prehľad.
Na internete je rušno
Slovíčko Traffic, ktoré pochádza z angličtiny, v preklade znamená dopravu. V online a SEO svete, ide o spomínanú návštevnosť jednotlivých webových stránok. Takto by sme mohli tento výraz vysvetliť veľmi jednoduchým spôsobom. Ak by ste sa teda obzerali po službách, ktoré dokážu spoľahlivo sledovať návštevnosť na vašej internetovej stránke, hľadajte presne výraz Trafiic Seolight. Jednou a pomerne dobre známou možnosťou, ako kontrolovať návštevnosť webových stránok, je napríklad Google Analytics. V skutočnosti ale existuje omnoho viac možností ako ostať v obraze.
Prečo by ste mali mať prehľad o návštevnosti vášho webu ?
Ako sme spomenuli už na začiatku, každý web potrebuje návštevnosť. Aby ste však vedeli, či robíte všetko správne, alebo by ste mali niečo zmeniť, potrebujete vedieť koľko ľudí vaša stránka zaujme, koľký z nich sa na ňu vracajú pravidelne, či to, aký čas na nej strávia. Na základe týchto informácií budete vedieť ako postupovať. Ak je návštevnosť nízka, budete vedieť, že by ste mali zmeniť vašu aktivitu a spôsob je propagácie. Naopak, ak uvidíte, že má medzi publikom popularitu, budete vedieť, že máte pokračovať v ceste, na ktorú ste sa vydali.
Informácie o návštevnosti vašich webov, sú potrebné aj preto, aby ste vedeli promptne reagovať na vašu konkurenciu. V internetovom svete sa neustále niečo deje, neustále sa niečo mení, takže bez tých správnych nástrojov nemáte šancu ostať v obraze.