História zhromažďovania
Kolekcie sa líšia veľkosťou. Môžete mať dve položky alebo dve tisíce položiek. Bez ohľadu na to, čo zbierate, je postup podobný. Ste na ceste nájsť niečo, čo je pre vás vášňou, aby ste ho uchovali pre budúce potešenie. Ak zbierate predmety, starožitnosti, umelecké diela alebo vozidlá, nenechajte sa prekvapiť, ak sa vaše zberateľské koníčky stávajú veľmi nákladnými, a to veľmi rýchlo. Vzhľadom na popularitu týchto koníčkov, hodnota priradená týmto zberateľským predmetom je vyššia ako, napríklad, poštová známka alebo zbierka krabičiek.
História klasických áut
Definície klasických a starožitných automobilov
Vaša zbierka bude nepochybne zahŕňať veľa diskusií o tom, čo je a nie je kvalifikované ako klasické auto. Druh klasiky alebo starožitnosti sa líši podľa klubu a krajiny. Bez ohľadu na to, čo si myslíte, že je vaše auto, uistite sa, že vaše vozidlo spĺňa požiadavky klubu alebo skupiny, ktorá robí prehliadky motorových vozidiel predtým, ako miniete hotovosť, aby ste ukázali svoje auto
Starožitné autá
1900
Prelom storočia bol vzrušujúcim časom v histórii automobilov. Snáď najdôležitejšie vozidlo všetkých čias bolo vyrobené počas tohto desaťročia. Ford Model T zmenil celosvetovú výrobu. Henry Ford a jeho vynikajúci dizajn linky z výroby urobili výrobu automobilov lacnejšími, rýchlejšími a oveľa efektívnejšími. V podobnom výbuchu inovácií model Cadillac Model K predstavil použitie štandardizovaných automobilových dielov.
1910
1910 sa odtrhol od menej výkonných 6-valcových motorov a experimentoval s väčšími a výkonnejšími motormi. Packard Twin Six ponúkol luxusný 12-valcový motor s jedinečným výkonom a hladkým pohonom. V roku 1915 Cadillac V-8 typ 51 ponúkol vysoko štylizované telo a výkonný motor V-8.
Klasické autá
1940
Počas druhej svetovej vojny mnoho výrobcov automobilov zastavilo výrobu motorových vozidiel a obrátilo sa na výrobu lietadiel. Počas tohto časového obdobia boli vyrobené vozidlá prakticky a trvanlivo. Skvelým príkladom je v roku 1949 Oldsmobile Station Wagon.
1950
Po skončení vojny dizajnéri šli trochu bláznivo. Niektoré autá na ceste vyzerali skôr ako kozmické lode ako autá. Elegantný dizajn predstavoval veľké množstvo chrómu a nespočetné množstvo doplnkov. Jednodielne čelné sklá sa stali obľúbenými a stále sa používajú v moderných vozidlách. Chevrolet Bel Air z roku 1957, Chrysler Diablo z roku 1957, Cadillac Eldorado a Ford Thunderbird sú vynikajúcimi príkladmi obrovského posunu dizajnu, ktorý sa uskutočnil počas tohto desaťročia.